به گزارش خبرنگار لوکسترین ها سید حسین اصغری  رئیس هیئت ورزش و جوانان بیرجند از کسب مقام سوم لیگ دسته یک کشور توسط نماینگان خراسان جنوبی خبر داد گفت: مسابقات لیگ دسته یک دوچرخه سواری باشگاه های کشور در تاریخ 24 شهریور ماه در محل استان آذربایجان شهرستان خوی برگزار شد.

 اصغری  خاطرنشان کرد: چهار نفر از دوچرخه سواران استان به نماینگی از خراسان جنوبی در این مسابقات شرکت داشتند و افتخار آفرینی کردند.

وی با بیان اینکه در مسابقات قبلی مقام چهارم لیگ یک دوچرخه سواری کشور از آن استان خراسان جنوبی بود ابراز امیدواری کرد و گفت: در مسابقات امسال لیگ دسته یک دوچرخه سواری کشور نمایندگان استان توانستند مقام سوم کشوری را کسب و بر حریفان خود غلبه کردند.

رئیس هیئت ورزش و جوانان بیرجند با اشاره بر اینکه این مسابقات در دو رشته تایم تریل و استقامت برگزار شد اظهار داشت: در این مسابقات  24 تیم از 13 استان شرکت و  مسیر 70 کیلومتری را رکاب زدند.

اصغری با توجه به اینکه اداره ورزش و جوانان نیازمند حمایت کننده است تصریح کرد: با امید اینکه این اداره از طرف سازمان هایی حمایت شود ما شاهد مقام آوران دیگری در سایر رشته ها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مخارج اعزامی به این مسابقات از طرف بخش خصوصی بوده خاطرنشان کرد: مقدار اندکی از مخارج صرف شده در اعزام چهار دوچرخه سوار به مسابقات لیگ دسته یگ کشور اداره ورزش و جوانان تقبل کرده و مقدار دیگر آن را رئیس هیئت بیلیار استان از طرف بخش خصوصی تامین کرده است..

 



m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی :  ,   , 
برچسب ها :